Chevrolet Bel Air 1955 року – американський автомобіль N1!

pressa

Chevrolet Bel Air купе у нехарактерному однотонному забарвленні.


Зазвичай же машина була двокольоровою зовні і всередині


Що ми знаємо про Chevrolet 1955 рокiв? Якщо подумати, то майже нічого. І крім чергових фраз про «культовий статус», і про те, що це майже Cadillac, у нас і не пишуть. Але чому ж ця машина до сих пір улюблена колекціонерами та іншими фанатами? І це при тому, що загальний тираж усіх моделей 1955 року 1 704 667 штук. Що, до речі, на більш ніж на 250 тис. Більше, ніж у Ford. У чому ж справа?

Bel Air convertible.


Чотиридверний седан Bel Air


Майже забутий

А все просто. Chevrolet 1955 був дуже хороший. І на відміну від найближчого конкурента – Ford він був не модернізацією торішньої моделі, а дійсно новим.

Головною перевагою став новий супермотор V8. Його особливості: висока ступінь стиснення, короткий хід поршнів, гидротолкатели клапанів і порівняно невеликий робочий об’єм як для V8 – 265 куб. дюйма (4342 см3). Звідси і назва всього сімейства – Small Block. Потужність 162-180 к.с. Це було незвично, адже останній раз Chevy ставив V8 в 1918-му. Зрозуміло, V8 були і у конкурентів, але вони поступалися за характеристиками.

Дешеві модифікації 150 були простуваті. Навіть хромованою рамки лобового скла немає. Гума, як на 21-й “Волзі” для внутрішнього споживання.

А ось 210 Delray coupe вже майже не відрізняється від топ моделі Bel Air.

Шасі було також нове, хоча нічого революційного не було. Якщо не брати до уваги передньої важільно-пружинної підвіски з кульовими опорами. При цьому навіть Pontiac обходився дідівськими шворнями в 1957 році. А “Волга” обходилася ще на початку 2000-х … Ззаду стояли перевірені ресори. Рульове і гальма могли оснащуватися гідропідсилювачами. А можна було їздити і так. На 21-й діди ж якось рулювали і нам заповідали.

А за доплату можна було замовити набір Power Pack. Він включала в себе мотор 180 к.с., більш спортивне рульове і підвіску і 3-швидкісну ручну КПП.

Або 4-швидкісну (остання планетарна передача прискорює з електромагнітним включенням).


Був і «автомат» на 2 передачі. Але він «крав» майже 2 секунди при розгоні 0- 60 миль / год, який у спортивного Chevy з трехступкой займав 8,1 с. Швидкість 170 км / год (без обмежувача). Ford же був помітно повільніше.


Додамо сюди і прекрасний чистий дизайн, який навмисно мав деяку схожість з Cadillac і величезну кількість щедро хромованних елементів декору і варіантів розмальовок. Та й комфорт в максимальній комплектації був майже на рівні вищого класу. Кондиціонер, приймач, склопідйомники на «кнопочках» – все це можна було купити.

Спортивний універсал Nomad.

Але це ще не все. Щоб остаточно усвідомити, чому модель 1955 року і її поліпшені версії 1956 і 1957 року миттєво набули статусу культових, варто звернутися до сухої мови цифр. Перше. Вага. Bel Air в самій спортивній комплектації з V8 180 к.с. і ручний КПП важив в спорядженому стані 1418 кг. Для порівняння, «Волга» ГАЗ-24Р (1968 г.) – 1450 кг. Ford з подібним мотором був майже на 200 кг важче (правда, він був і більше). Невеликий урок для тих, хто думає, що рамні кузова обов’язково важче несучих!

Простий універсал 210 Handyman

Друге. Ford керувався гірше. Наприклад, при більшій ширині, він відрізнявся помітно більш вузькою колією задніх коліс. Тому немає нічого дивного в перемозі Chevrolet в 1955 модельному році. А дуже скоро на фестивалі старовинних автомобілів OldCarLand
28-30 вересня можна буде побачити Chevrolet BelAir 1955 року народження, який, між іншим, належав Галині Брежнєвій. Все-таки вміла золота молодь в СРСР відриватися!