Середній розмір

Categories:news
pressa

У 1964 році відділення GM Chevrolet запустило на ринок абсолютно нову лінійку «середньорозмірних» автомобілів (mid-size) надавши модельному ряду логічну завершеність. Внизу були компакти шириною приблизно як Chevy 1955 роки (1811 мм) з базою 2794 мм, вгорі – повнорозмірні, шириною не менше 2029 мм (база 3023 мм), а mide-size виявилися якраз посередині з шириною 1905 мм (база 2921 мм). Тобто приблизно як Chevy 1958 року. Однак технології не стояли на місці. А тому важив новий «середній» в найдешевшому виконанні приблизно як Chevy 1955 роки (трохи більше 1,4 т). Так, і, звичайно ж, він був рамним.

Chevelle 1964 года

Chevelle SS396 (1966 г.)

Підвіска була повністю пружинною, ззаду залежна на чотирьох важелях. Гальма барабанні. Однак з 1967 року як опцію можна було придбати передні вентильовані диски. Також за доплату йшли і підсилювачі керма і гальм. А ще покупець міг вибрати собі щось із солідного списку коробок передач. У базі ручна триступенева КПП, за доплату 4-ступінчаста, причому був варіант з планетарним овердрайвом (прискорює четверта передача). «Автоматів» було два різновиди: 2-х і 3-швидкісні.

Chevrolet 1958. Смена концепції


Дешеві збірки з рядними «шістками» як правило, закуповувалися власниками автопарків, державними конторами і поліцією в небагатих містечках. Саме тому вони досить рідкісні. Звичайні ж покупці більше тяжіли до дорогих люксовим (Malibu і Concours) і спортивних  (Super Sport). Останні з’явилися в 1965 році і дуже швидко стали називати muscle car. У 1967-му вони оснащувалися в найдорожчому виконанні V8 робочим об’ємом 396 куб. дюймів (6,5 л). Потужність 325-350 к.с.

Інтер’єр моделі 1967 року


Народний Chevelle 300 (1967)

Як і належить, в 1965-му і в 1966-м Chevelle пережив два рестайлінгу. А в 1967-му настала черга і третього. Саме такий представник умовної четвертої серії 1967 року в кузові седан і в мінімальній комплектації Chevelle 300 з «поліцейськими» ковпаками і ручної КПП на 3 ступені буде представлений на OldCarLand. Він пройде в Києві 28-30 вересня на території ВДНГ. Автомобіль дійшов до нашого часу на подив комплектним. Якщо не брати до уваги серйозних, хоча і акуратно зроблених переробок – заміна штатного двигуна на … дизель від легкого чехословацького вантажівки Avia. При цьому замінили і КПП. Втім, дуже скоро буде проведена повна реставрація з поверненням всіх рідних агрегатів на законне місце.

У такому вигляді чорний Chevelle 300 був знайдений під Києвом.

З точки зору техніки у Chevelle 300 немало цікавого. При масі в спорядженому стані 1405 кг (для порівняння куди менша за розмірами «Волга» ГАЗ-24 важить 1420 кг), «трьохсотий» оснащувався шестициліндровим двигуном 230 Turbo-Thrift робочим об’ємом 3,8 літра потужністю 140 к.с. Швидкість близько 150 км / ч. Розгін 0-60 миль в годину 14-15 секунд. Усередині найдешевша комплектація. Але не варто забувати, що за доплату в другій половині 60-х можна було поставити що завгодно. Навіть кондиціонер і касетний магнітофон. Причому, останній був розрахований під американську велику картридж-касету з нескінченної плівкою (перемотування не вимагала). Цілком можливо, що все це буде скоро встановлено в процесі реставрації.

Сторінка з проспекту, присвячена додаткового обладнання.


Особливості конструкції: важільно-пружинна підвіска, барабанні гальма в базі і підсилювачі рами за доплату.