LeMans — альтернатива GTO.

Categories:news
pressa

На фестиваль OldCarLand прибув Pontiac Le Mans Sport Hardtop coupe (без центральної стійки) 1970 року. Цікавий він тим, що являв собою за часів свого молодості недорогу і не настільки екстремальну альтернативу легендарному muscle car Pontiac GTO. Обидва автомобілі були створені на одній середньорозмірний платформі, у обох кузов був поставлений на коробчатую раму. Навіть зовні вони схожі, що призводить до певної плутанини. Підвіска незалежна Двохважеля-пружинна спереду, ззаду залежна пружинна чотирьохважіль. Коробки передач могли бути, як ручні (3-х і 4-х ступінчасті), так і автоматичні. Але основна різниця – в комплектації.

Цікава комплектація з європейським позначенням робочого об’єму в літрах, а не в кубічних дюймах

Більшість покупців LeMans замовляли V8 раб. об’ємом 5,7 л (тобто 350 куб. дюймів) потужністю 255 к.с. Дискові вентильовані гальма з вакуумним підсилювачем спереду йшли за додаткову плату (барабани – в базі). Примірник, представлений на виставці, свого часу зійшов з конвеєра саме в такій комплектації.

Шильдик Sport на крилі нагадує, що це вам не простенька комплектація з шестициліндровим двигуном.
Що до GTO, то він відрізняється дизайном, посиленою рамою, щоб її не зав’язав вузлом звірячий крутний момент величезного мотора 7,5 л (455 куб.дюймов) потужністю 370 к.с.

Середній розмір

Лінійка LeMans Sport 1970 з фірмового каталогу.

Pontiac Le Mans Sport Hardtop coupe з того ж каталогу. Малюнок знаменитих художників Вінсента Кауфмана і Альфреда Фіцпатріка (VK-AF).

Для порівняння GTO намальований тим же творчим тандемом.