Ford «Т»

Categories:news
pressa

Справжньою сенсацією став приїзд із Запоріжжя на OldCarLand відразу двох Ford-T. Один в стандартній комплектації чорного кольору 1923 роки (на заставці). А другий з усім можливим додатковим обладнанням. Та ще й з дорогим закритим кузовом, пофарбованим дорогою зеленою фарбою. Зазвичай до 1924 року всі «Форди» сходили з конвеєрів чорні.

Ford T в максимальній комплектації

LeMans — альтернатива GTO.

Але не дивлячись на репутацію дешевого автомобіля, Ford-T не тільки був довгий час на рівні європейських авто середнього класу, але де в чому міг дати фору і вищому класу. Робочий об’єм 2,9 літра потужність 20-22 к.с. при 1600 об / хв. 4 циліндри. Охолодження – термосифонне без термостата і помпи, мастило – розбризкуванням. Електростартер за доплату. Швидкість 65 км / год, що для початку 20-х було не погано.

Незвичайне розташуванні чотирьох котушок запалювання в дерев’яних футлярах

У стандарті котушки ховалися в ящик під панель приладів

Конструктивно Ford-T сама незвичайність! У ті роки ще не було стандартів на органи управління. Тому Генрі Форд поставив газ на кермо (важіль праворуч). Зліва – регулювання випередження запалювання. А ще є планетарний підсилювач керма. Правда, на стоянці кермо все-одно провернути важко. Коробка передач напівавтоматична, планетарна. Тому перемикання педалями як в мотоциклі. Зчеплення – відсутне. Замість нього — муфта вільного руху, яка автоматично відключає двигун від КПП при скиданні газу. Забавно, що письменник Джон Стейнбек свого часу говорив, що американці чудово розбираються в планетарної коробці передач “Форда” і нічого не знали про планетарну сонячну систему “.

Котушка швидкознімна.

Механічний підсилювач під кермом. Праворуч – важіль газу, зліва – випередження запалювання.

З приладів тільки амперметр. Зате вже є ключ запалювання.