Найцікавіші «американці» OldCarLand

Categories:news
pressa

Американські автомобілі завжди зачіпали теплі струни в душах наших водіїв. І справа тут не тільки в дивовижному дизайні. Адже величезний полноразмернік з не менш величезним мотором і підвіскою, яка ковтає всі нерівності і кілометри шляху – просто ідеально підходить для далеких подорожей. Практично автомобілі мрії. Помріємо ж разом, зробивши віртуальну прогулянку по алеях OldCarLand на ВДНГ.

Рядний шестициліндровий мотор Buick з «мотор-генератором», як писали в проспектах

Останній полноразмернік

Найцікавішим, найстарішим, найсенсаційнішим … Словом най-най експонатом став Buick Six (на заставці) 1921 року c легким кузовом від заводської спортивної команди. Раритет повністю відновлений ентузіастами з «Музею техніки Богуслаєва», Запоріжжя.

Тюнігових “грубка” «Руда голова»

Автомобіль цей відноситься до тієї романтичної епохи, коли інженери ще не придумали оптимальних рішень і сміливо експериментували з абсолютно неймовірними конструкціями. А маркетологи ще не втручалися в творчий процес. Тому кількість латунних і бронзових деталей за нинішніми мірками просто зашкалює.

Масивні важелі випередження запалювання і ручного газу

Під капотом рядний шестициліндровий, верхньоклапанний (OHV) мотор 3,7 літра потужністю 47 л.с. Цікаво, що кожні 50 миль треба змащувати коромисла клапанів, заливаючи масло в отвори в кришці клапанів. Це не дивлячись на те, що в проспектах тих років з гордістю писали «автоматичне змащення!».

Гостроносий DeSoto 1939 року

Про швидкість нічого не відомо, але до 100 км / год на ньому українськими дорогами розігналися спокійно. Три передачі без синхронізаторів. Зате важіль КПП можна замкнути ідейним попередником «Мультилока»! Гальма тільки задні – стрічкові з штанговим приводом. Підвіска ресорна, ззаду стоять консольні ресори, через що карданний вал довелося помістити в трубу (вона ж реактивна тяга), що впирається в корпус КПП через шарнір.

Запуск двигуна або ручкою, або стартер-генератором. Зчеплення складається з 12-ти сухих дисків. Якщо потрібно збільшити потужність, можна смикнути тюнінговий важіль на підлозі, який відключить глушник і помітно підвищить потужність мотора. Пам’ятаєте «Антилопу Гну» з роману «Золоте теля»? Там стояло схожий пристрій.

З 20-х подумки перенесемося в кінець 30-х. Що у нас тут? DeSoto 1939 роки (це була «середня марка» концерну Chrysler) з «сочевичними» фарами. На жаль, побушував рівно рік, мода цi фары заглохла. Передня підвіска незалежна пружинна. Під капотом рядна ніжнеклапанний «шістка» 100 к.с. (3,7 л). «Піч», радіо і навіть дзеркальце для дам в сонячному козирку за доплату.

Сhevrolet BelAir 1955 року.

Спідометр BelAir в км/год.

Наступний експонат вже родом з 1955 го. Це Chevrolet BelAir в незвичайній європейської комплектації. Немає підсилювачів керма і гальм, спідометр не в милях, а в км / год. Але зате в наявність V8 4,3 л 162 к.с. і двоступеневий «автомат». На цьому авто в 50-х катався сам «дорогий» Леонід Ілліч, а потім і його дочка Галина Брежнєва. Пізніше вже в 70-х після списання з гаража особливого призначення в Москві машина перебралася в Дніпро, де була відновлена ​​на початку 2000-х.


Oldsmobile 88 1971 року
Ще один стрибок нашої віртуальної машини часу вже в 70-е. Тут у нас цілий виводок останніх повнорозмірних авто від General Motors починаючи від Oldsmobile 88 1971 року відомого київського реставратора Павла Лозовенко і закінчуючи Buick LeSabre 1974 на старовинних чорних номерах. Всі ці прекрасні машини оснащувалися величезними моторами. Ось тільки потужність «всихала» прямо на очах. Всихання, до речі, можна наочно простежити за роками. Cadillac deVille 1971 р 7,7 л 345 к.с. , А Cadillac deVille 1973-й вже 220 к.с. 1974 й Buick LeSabre 7,4 л 210 к.с. А в 1977-му всі ці чудові динозаври вимерли, поступившись місцем зменшеним, ну як би повнорозмірним.


Cadillac Sedan deVille 1971
Типовий представник – Chevrolet Сaprice (1977-1990 р). На виставці був представлений економ-варіант 1986-88 років з 4,3-л V6 140-145 к.с. (1986-88 р.) з центральним уприскуванням бензину. Що характерно, за розмірами він майже відповідає  среднеразмерному Chevrolet Malibu 1976 року.


Cadillac Coupe deVille 1973
І нарешті, ще один унікальний експонат – Chevrolet Suburban 1500 (задній привід) 1989 року, тюнігованний відомої техаської фірмою Anaheim Industries. В результаті за рівнем комфорту, він перевершує Cadillac!

Buick LeSabre Luxus Hardtor Sedan 1974

Chevrolet Malibu Classic Sedan 1976

Chevrolet Сaprice 1986 год

Chevrolet Suburban 1500 Anaheim Industries