Old Car Land 2019. Ювілейний.

pressa

25 квітня в прес-залі «Інформатор» в Києві на вулиці Басейна відбулася прес-конференція, присвячена 10-ювілейного фестивалю OldCarLand, який пройде 9-12 травня. У цьому році він знову повернувся в музей в музеї авіації імені Антонова на вулицю Медова 1. Як зазвичай, буде представлена ​​величезна кількість легкових автомобілів, автобусів, вантажівок, спец- так військової техніки, мотоциклів та велосипедів (всього понад 1000 примірників). Плюс більше 80 літаків. Головні відмінності – значне зростання, особливо в порівнянні з першим фестивалем 2014-го року, де були присутні 200 одиниць техніки. Очікується багато зарубіжних гостей, в тому числі з Польщі та Прибалтики зі своїми автомобілями.

Буде і дещо зовсім нове, наприклад особлива локація – «вулиця Ніцци». Названа вона так на честь унікальної виставки автобусів Ніцци, де колись в 60-х роках активно брали участь радянські автобуси, в тому числі і український ЛАЗ. Це була не просто виставка, а цілий фестиваль з конкурсами, парадами і т.д. Щось подібне очікується і у нас. Причому з упором на автобуси «іномарки». І не тільки старовинні, але і нові. Фактично це безкоштовна для учасників особлива виставка автобусів під відкритим небом.

Buick 24-50L (1924 г.)

Напівгусеничний тягач Skoda

Крім того очікується військова техніка, і не тільки СРСР (Т-34 буде!), А й машини союзників і наших противників. Наприклад, напівгусеничний тягач Skoda. Будуть представлені і гармати різних років. А ще буде відзначатися ювілей Citroen і Opel. Приїдуть рідкості: Ford-T (1909 року), Buick 24-50L (1924 роки), легендарний представницький ЗІС-110 (1946), а також Mercedes-Benz 190SL (1958 р) та ін. Як завжди, прибуде і величезна кількість різних моделей двоколісної техніки. А ще на фестивалі буде особливий майданчик, де будуть продаватися автомобілі, запчастини, мотоцикли. На додачу, буде проводитися цікавий конкурс «Елеганції», де власники старовинних авто, будуть одягатися в одяг, що відповідає епосі.

Засновники фестивалю Вадим Навроцький та Павло Лозовенко відзначили деякі цікаві тенденції в розвитку ринку ретротехніки України. По-перше, через проблеми ввезення (відповідний закон досі не прийнятий) у нас вкрай мало автомобілів «іномарок» 50-х років. Бо в основному до нас потрапляли трофеї 20-40 років випуску з Німеччини, і дещо 60-70 років на початку 90-х, коли проблем із ввезенням авто в Україні не було.

По-друге, в даний час в ціні не тільки «Победи» та інші машини 40-60 років, але навіть добре збережені «Москвичі» АЗЛК 2140 пізніх випусків. Бо залишилося їх небагато. Все більше і більше колекціонерів спецтехніки (особливих фургонів, «Швидкої Допомоги», старих маршруток, міліцейський авто і т.д.). Нарешті всерйоз зайнялися збереженням автобусів. Що вкрай важливо, бо пройде років 10 і то, що зараз зустрічається ледь не на кожному кроці, можна буде побачити тільки на картинках. На жаль, і так дуже багато втрачено назавжди …

По-третє, на фактор ціни тепер впливає не тільки рік випуску. Стереотип, що дорого коштують автомобілі 30-х, або скажімо 40-х, тепер не працює. Наприклад, «Волга» ГАЗ-3111, випущена в кінці 90-х мізерним тиражем вже зараз цінується. А деякі фанати цілеспрямовано полюють за даною машиною. Крім того варто зазначити, що на ціну сильно впливає не тільки збереження, але комплектність. Документи, чеки з магазину, пам’ятки, інструкція заводський інструмент, доп. обладнання тих років, баночка з фарбою з заводу для підфарбовування – всі ці нюанси мають велике значення.