Viva, Citroen: на фестивалі Old Car Land діє експозиція, присвячена ювілею марки Citroen

Categories:news
pressa

Цього року у славнозвісної французької марки Citroen ювілей: 100 років з часу заснування. Відвідувачі фестивалю Old Car Land мають унікальну можливість на окремій експозиції побачити найцікавіші моделі з історії компанії, які свого часу були популярними не тільки у рідній Франції, а й у інших країнах. Власники машин з’їхалися з усієї України – зі Сміли, Києва, Харкова, тощо.


Citroen 2CV 6 Club

  


Червоний дещо кумедний автомобільчик з квадратними фарами – це представник легендарного сімейства 2CV, або, як його прозвали, «гидке каченя». Citroen 2CV почав розроблятися ще до Другої світової війни, а у виробництво пішов у 1949 році. Завдяки простоті конструкції й доступній ціні автомобіль швидко набрав шаленої популярності у Франції та по всій Європі. Випуск 2CV тривав аж до 1990 року. На Old Car Land представлена одна з пізніх версій 2CV 6 Club випуску 1982 року. Цією машиною володіє Володимир Вільдермут з Києва, вона з’являлася у багатьох вітчизняних автомобільних виданнях.


Citroen CX

  

Цей коричневий Citroen CX 20 TRE випуску 1983 року прибув на фестиваль зі Сміли. Його власник Микола Миколайович придбав машину випадково: побачив та відразу закохався. У прагненні досягти ідеального вигляду власник тричі перефарбовував автівку та двічі переробляв шкіряну оббивку салону. «На одній з ретровиставок з’ясувалося, що у мого CX є певні недоліки по лакофарбовому покриттю, – розповідає Микола Миколайович. – Після цього було прийняте рішення знову перефарбувати машину». Зусилля були винагородженні: на одному з минулих фестивалів Old Car Land автівка удостоїлася призового місця за якість реставрації.


Citroen CX

 

А ось ще один CX, цього разу з Харкова. Його власник Богдан Бондаренко – доволі відомий в Україні поціновувач Сітроенів. Його Citroen CX випуску 1984 року має довгу історію: машина з’явилася в сім’ї в 1992 році і з того часу пережила чимало пригод. Сьогодні автівка після тривалої реставрації знаходиться у відмінному технічному стані.
Незважаючи на вік, Citroen CX продовжує приносити радість власнику й дарувати незабутні відчуття від кожної поїздки. «Завдяки гідропневматичній підвісці CX має феноменальний комфорт та курсову стійкість, – розповідає Богдан. – Навіть по розбитій дорозі машина їде неначе по рівному асфальту».
Зараз на машині встановлено 2,5-літровий двигун від іншого CX та повністю оригінальний тканинний салон, задля чого було придбано аналогічний автомобіль не на ходу.


Citroen ID19

Не менш цікавий білосніжний Citroen ID19. Ця версія належить до легендарного сімейства DS, яке випускалося у 1955–1975 роках, і являє собою більш доступну модифікацію базової моделі за рахунок механічного приводу гальм та спрощенного оздоблення салону. При цьому головна особливість DS – унікальна гідропневматична підвіска – залишилася, а зовні машини майже не відрізняються. На фестивалі представлено рестайлингову версію, яку можна відрізнити, зокрема, по повітрозбірникам під фарами головного світла.


Citroen XM

  

Також в експозиції можна побачити Citroen XM випуску 1993 року. Модель з’явилася у 1989 році, прийшовши на заміну CX, і перші 10 років виробництва була флагманом французької марки. Дизайн розроблений всесвітньо відомою студією Bertone, була збережена фірмова гідропневматична підвіска Hydractive. Представлений на фестивалі автомобіль на київській реєстраціє зараз перебуває у процесі реставрації: наразі повністю відновлена технічна складова, тепер черга за відновленням оригінального коліру кузова. Також буде відновлено салон.